2/12/10

Ketika Cinta Bertasbih

Kwan2 yg disayangi...
Rina sgt2 suke menonton cerita ni..
Rina suggest kwn2 sume tgk crita ni...

Kalau kawan2 n smua yg membaca nak tahu kemanisan dalam islam,kawan2 bleh tonton cerita ni..

Setiap kali rina tgk cerita ni..
air mata rina bergenang...
bergenang bukan sbb kisah cinta yg dipaparkan..
bergenang sbb sifat bergantungan "Mas azam"(hero cite ni)...Kebergantungan nya diletak 100% pada ALLAH...Sifat redha dgn setiap yang berlaku,mgusik air mata rina tuk trus jatuh...

Ya ALLAH...aku juga mahu sepeti itu YA ALLAH...
kekalku keimanku dalam hati ini Ya ALLAH...

Aku sayang padaMu Ya ALLAH..Aku cinta padaMu Ya ALLAH...

Aku mengaku YA Allah..
Tiada Tuhan yang disembah melainkan ALLAH...
DAN Nabi Muhammad itu pesuruh ALLAH...

Aku rasa aman..tenang bila dekat denganMu..

Aku bersyukur dengan nikmat kemanisan iman yang Engkau kurniakan...

Sesungguhnya..

KEMANISAN DALAM KEIMANAN..
ADALAH SATU
ANUGERAH YANG TIADA TANDINGANNYA OLEHMU
BUAT DIRIKU,HAMBAMU YANG KERDIL...

No comments:

Post a Comment