2/9/10

Memulakan tugas baru..

Hari ini...Tuan Rashid dah email aku...kerana letter of offer aku sbg Research assitant uniten dah dikeluarkan..start 17hb Feb 2010...

Suke...tp sedey sbb,dari bulan 11 aritu,ari2 aku bersama mama...
Dari pagi sampai mlm...w/pun aku sudah berumah tngga,tp tggl bersama family jd..mmg aku terlalu rapat dgn mama...

Bila dpt mail tu..aku terus msg suami ku..selepas tu pegi jumpa mama tgh tgk tv...
"mama,kak long mmg confirm msk 17hb 2..dah ada offer letter"

reaksi mama...senyum,tiba2 air mata mama mengalir...

mama...suke,tp mama sedih sbb aku juga bakal jadi seperti yang lain...

pagi2 lagi kuar rumah..ptg baru balik...

kalau aku dirumah,mama ade teman nk bicara..

mama n abah..klong pegi cari rezki tuk kita semua...
kan dah janji...k.long dan a.amar nk cr umah lain,umah yg sbelah2 dgn umah k.chik dan bakal suami..
pastu,nak pecahkan kat tgh..kita duk satu family yg besar...

bakal suami k.chik pun dah setuju...alhamdulillah...syukur ^_^...bakal suami k.chik pun mcm a.amar...sgt sygkan famili ni ^_^

harap ALLAH beri rezki kita tuk dapatkan rumah tu ya:)
Abah pun sama kan bah..abah pun suka sgt bila..kak.long,abg amar,kak chik,bakal suami kak chik duk bincang pasal ni..abah suka sgt3..k.long boleh nmpk tu !

ni baru semngat 1 family kan abah...kan mama ^_^hehehehe

tuk suami lak...
terima kasih abang..abang dah byk tlg rina..
mcm nk g interview RA aritu pun,abglaa yg byk tlg..mcm2 tips abg kasi...
abg terlalu baik..terlalu memahami rina..hehehe

nti dpt gaji..rina belikan abang jersey arsenal n beg adidas yg abg nakk k!shuke x abg amar yg notti?;)
hehee...

tuk mami&adik2 abang...
terima kasih gak sbb mami dah byk doakan rina...
nti rina balik penang..lama xjumpa..rs rinduu lak..
nti klu dah boleh beli umah lain sblh ng umah k.chik..mami dtg la..
rina kasi satu bilik tuk mami n adik2;)

Tuk adik2 tersayang...
biasala..
korg sume menanti k.long blanja la kan...
huahua...hehehee..i know laa...

hehee...klu la ade org yg membaca blog ni..
rina bkn dpt keja bagus pun..jd research assistant uniten je hehe..
tp ape2 pun..rina shoot for master skrg..klu bleh nk ke bidang education..amin..

No comments:

Post a Comment